happysnowflakes

Alla inlägg den 22 juni 2014

Av Happy Snowflakes - 22 juni 2014 21:15

Det går inte bra. Jag tror jag upplöser HS..

 

 

''Vi Klarar inte denna klubben. Flera slinker ur. Snön smälter. Vi har inget val. Vi kickar de oaktiva som är kvar. Vi kickar dem alla. Eller så raderar vi allt. Orkar inte mer.. känns inte bra. Vi får ju inte ens en chans. Skriver positivt om SSC i Global. Men alla fortsätter i sitt. Dom börjar prata om Shady Pearls.. gör tävling på bästa klubben. Ingen nämner ett knyst av Shady Snowflakes Company. Känns som vi inte är ett riktigt Kompani. Gå till era kända klubbar. Skit i dom där okända som SSC då. Vi får ju för i * ingen chans. Vi får ingenting. Vi är lika bra som SP, vi kämpar mer än dom. Men vad får vi tillbaka? Inget.. borttagna medlemmar. Det är vad vi får. Skit på dig SSC. Hatar dig, ska upplösa dig så fort jag kan. Alla får gråta efter den. Dom får be efter SSC. Många ska göra det, då kanske.. kanske.. jag ger den en chans. Annars ger jag upp. Dina får köra på en ny klubb. Jag är ensam.. bryr mig inte ett knyst om SSC längre. Även hur mycket jag kämpar.. det går inte. Kommer inte längre.. vi gräver ner SSC brevid HS. Tyvär alla som faktiskt gillade SSC. Men jag ska göra  det. Inte än.. jag ger SSC en sista chans. Går det bra så får vi se.. går det kass liksom nu. Hejdå. Du har en chans SSC. Ta vara på den..''

 

/Emmy Shadowcake. Desperata ägaren av dåliga SSC..

Presentation


hej hej detta är klubb bloggen för en starstable klubb som heter happy snowflakes! gå gärna med i den :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards