happysnowflakes

Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Happy Snowflakes - 6 maj 2014 17:02

För att hålla i en aktivitet/event måste du breva Dina Queennight eller Emmy Shadowcake där skriver vad det är för typ av träning te.x hoppträning eller kurragöma du ska också skriva tid och plats, sen ska du få ett mail tillbaka där det står om det är ok eller om du måste byta te.x tid. Hoppas du vill hålla i en aktivitet :)



///Dian Queennight & Emmy Shadowcake

Av Happy Snowflakes - 6 maj 2014 16:54

Happy Snowflakes skapades på en gratis helg bara för att jag hadde drömt om det as länge men då var det lixom bara "för att jag kunde" så då var den skapad min alldels egna klubb som jag sen inte tänkte på så mycket mer fören i maj 2014. Och nu står jag här och försöker att få klubben bra och aktiv tillsammmans med min IRL kompis Emmy Shadowcake. 



///Dina Queenight 

Av Happy Snowflakes - 6 maj 2014 16:26

För att gå med i Happy Snowflakes så skriver du ett brev till antingen Dina Queennight eller Emmy shadowcake, på det brevet ska det stå följande:

1. Lite om dig själv.

2. Varför just DU ska få gå med.

3. Lite övrig info som kan ge plus.

4. Hur aktiv du är.

5. Om du är star rider.

sen får du ett mail tillbaka där det står om du får gå med eller ej. Om klubben är full hamnar du på kön och det finns plats så tar vi in dig så fort så möjligt. 

Hoppas du går med och lycka till!



///ägarna Dina Queennight & Emmy Shadowcake

Av Happy Snowflakes - 6 maj 2014 16:11

hej detta är klubb bloggen för Happy Snowflakes! det är en klubb på spelet starstable online (sso). Det första schemat kommer komma upp här på söndag ;) tills dess gå gärna med :) 



///ägarna Dina Queennight och Emmy Shadowcake

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej hej detta är klubb bloggen för en starstable klubb som heter happy snowflakes! gå gärna med i den :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards